BIBLIOTEKA

Kancelarie w swojej siedzibie często gromadzą różnego rodzaju książki, podręczniki i czasopisma branżowe dotyczące poszczególnych zakresów prawa. jurXpert w module Biblioteki przewiduje możliwość zarządzania takimi mediami, pobierając dane z internetu, tworząc listy pozycji bibliotecznych znajdujących się w kancelarii oraz wypożyczonych przez użytkowników.

Moduł Biblioteka posiada m.in. następujące funkcje:

 

  • Możliwość ewidencji wszystkich pozycji bibliograficznych przechowywanych w kancelarii wraz z możliwością pobierania danych (wg nr ISBN) dotyczących poszczególnych egzemplarzy z internetu
  • Szerokie wyszukiwanie wśród zapisanych pozycji m.in. wg autora, tytułu, liczby stron, języka publikacji, statusu, rodzaju dzieła, haseł przedmiotowych itd.
  • Współpraca z czytnikiem kodów kreskowych – generowanie kodów kreskowych z systemu, wypożyczenia i zwroty pozycji bibliotecznych za pomocą czytnika
  • Generowanie fiszek do książek z podaniem nr ISBN, autora, tytułu, bieżącego statusu itd.
  • Nadzór nad obiegiem literatury w kancelarii – ewidencja wypożyczeń, ciągła informacja o tym, który pracownik posiada, jaki egzemplarz

Podążaj za Nami

                    

Dowiedz się więcej

Timesheet

Prosta i wygodna możliwość zapisu czasu pracy jest niezbędna dla każdego pracownika kancelarii. jurXpert daje użytkownikowi do dyspozycji intuicyjne narzędzie w postaci notatnika czynności, za pomocą, którego można bardzo szybko zarejestrować czynność wykonaną dla Klienta.

DMS

Moduł Document Management System wprowadza w jurXpert automatyczne nazewnictwo, klasyfikację, kategoryzowanie i indeksowanie dokumentów oraz reguluje dostęp do plików. Dzięki tej funkcjonalności użytkownik redukuje pracochłonny proces wyszukiwania dokumentów i otrzymuje błyskawicznie pożądany wynik.

Terminarz

Zintegrowany terminarz w jurXpert stanowi bardzo ważny element wspomagający zarządzanie czasem pracowników kancelarii. Dzięki tej funkcji użytkownik może zarządzać własnym terminarzem, koordynować terminy innych osób, przydzielać i potwierdzać zadania oraz korzystać z przypomnień.

Analiza menedżerska

Raporty menedżerskie w jurXpert pozwalają osobom odpowiedzialnym za zarządzanie kancelarią na uzyskanie wnikliwych a zarazem przejrzystych zestawień związanych m.in. z obrotem wygenerowanym przez kancelarię, sprawdzeniem efektywności pracowników czy podziału zysku pomiędzy wspólnikami.

CRM

Centralna baza danych osobowych w jurXpert umożliwia szybki dostęp do klientów, stron przeciwnych, pracowników oraz innych osób powiązanych z prowadzonymi sprawami. Dodatkowo CRM integruje się z pocztą elektroniczną i połączeniami telefonicznymi wykonywanymi z aplikacji

Bezpieczeństwo

Baza danych oraz funkcjonalności jurXpert chronione są przed nieautoryzowanym dostępem poprzez wielostopniowy bardzo rozbudowany system uprawnień nadawany poszczególnym grupom użytkowników bądź pojedynczym użytkownikom. Dane transferowane poprzez łącza internetowe są szyfrowane.

Copyright © ACP IT Solutions Polska Sp. z o.o.

Design & Development ACP IT Solutions Polska Sp. z o.o.