jurXpert APP

jurXpert APP jest wersją programu jurXpert przeznaczoną do pracy na urządzeniach mobilnych takich jak smartphone czy tablet. Jest to idealne rozwiązanie dla osób, dla których niezbędny jest ciągły dostęp do bazy danych jurXpert, czyli praca z dowolnego miejsca na świecie.

Wszystkie dane zapisane w jurXpert APP synchronizują się i będą dostępne jednocześnie we wszystkich wersjach programu jurXpert. To samo dotyczy danych zapisanych w innych wersjach programu – będą one automatycznie widoczne w jurXpert APP.

Możliwości programu jurXpert APP obejmują następujące zagadnienia:

  • wyszukiwanie danych spraw i osób z możliwością dzwonienia i wysyłki e-maila.
  • zapis czasu pracy, również z przeprowadzonej rozmowy telefonicznej i wysłanego e-maila.
  • kontrola czasu pracy z możliwością edycji istniejących czynności.
  • zintegrowany kalendarz z możliwością dodawania nowych i edycji istniejących terminów.
  • synchronizacja kalendarza jurXpert APP z MS Outlook.
  • dodawanie i podgląd plików z aparatu i galerii poprzez jurXpert APP .

jurXpert APP dostępna jest w dwóch wersjach: jxApp BASIC oraz jxApp PRO.

 

Wersja BASIC

Jest podstawową wersją programu jurXpert APP i zawiera następujące funkcjonalności:

  • Podstawowe wyszukiwanie osób
  • Możliwość dzwonienia i wysyłki e-maila do osoby z bazy danych jurXpert
  • Możliwość wyświetlenia spraw powiązanych z wyszukaną osobą
  • Podstawowe i rozszerzone wyszukiwanie spraw
  • Podgląd listy własnych czynności
  • Zapis nowej i edycja istniejącej czynności
  • Podgląd listy własnych terminów oraz terminów innych pracowników wraz z możliwością filtrowania zakresu dat
  • Edycja istniejącego terminu
  • Możliwość podglądu danych osób powiązanych z terminem
  • Możliwość dodawania i podglądu plików z aparatu i galerii

 

Wersja PRO

Wersja jxApp PRO zawiera pełen pakiet funkcjonalności dostępnych w jurXpert APP:

    • Podstawowe i rozszerzone wyszukiwanie osób
    • Możliwość dzwonienia i wysyłki e-maila do osoby z bazy danych jurXpert
    • Możliwość wyświetlenia spraw powiązanych z wyszukaną osobą, wraz z możliwością bezpośredniego przejścia do okna sprawy
    • Podstawowe i rozszerzone wyszukiwanie spraw z możliwością bezpośredniego przejścia do okna wyszukanej sprawy
    • Możliwość przejścia do okna osoby powiązanej ze sprawą z poziomu wyszukanej sprawy
    • Podgląd listy własnych czynności wraz z możliwością filtrowania zakresu dat
    • Zapis nowej i edycja istniejącej czynności
    • Zapis czasu pracy po wysłaniu e-maila
    • Zapis czasu pracy po przeprowadzonej rozmowie telefonicznej
    • Podgląd listy własnych terminów oraz terminów innych pracowników wraz z możliwością filtrowania zakresu dat
    • Zapis nowego i edycja istniejącego terminu
    • Możliwość podglądu danych osób powiązanych z terminem
    • Możliwości przejścia do spraw powiązanych z terminem z okna terminu
    • Możliwość dodawania i podglądu plików z aparatu i galerii

Przykładowe zrzuty ekranu z jurXpert APP dostępne są pod niniejszym linkiem

jurXpert_APP

Podążaj za Nami

                    

Dowiedz się więcej

Timesheet

Prosta i wygodna możliwość zapisu czasu pracy jest niezbędna dla każdego pracownika kancelarii. jurXpert daje użytkownikowi do dyspozycji intuicyjne narzędzie w postaci notatnika czynności, za pomocą, którego można bardzo szybko zarejestrować czynność wykonaną dla Klienta.

DMS

Moduł Document Management System wprowadza w jurXpert automatyczne nazewnictwo, klasyfikację, kategoryzowanie i indeksowanie dokumentów oraz reguluje dostęp do plików. Dzięki tej funkcjonalności użytkownik redukuje pracochłonny proces wyszukiwania dokumentów i otrzymuje błyskawicznie pożądany wynik.

Terminarz

Zintegrowany terminarz w jurXpert stanowi bardzo ważny element wspomagający zarządzanie czasem pracowników kancelarii. Dzięki tej funkcji użytkownik może zarządzać własnym terminarzem, koordynować terminy innych osób, przydzielać i potwierdzać zadania oraz korzystać z przypomnień.

Analiza menedżerska

Raporty menedżerskie w jurXpert pozwalają osobom odpowiedzialnym za zarządzanie kancelarią na uzyskanie wnikliwych a zarazem przejrzystych zestawień związanych m.in. z obrotem wygenerowanym przez kancelarię, sprawdzeniem efektywności pracowników czy podziału zysku pomiędzy wspólnikami.

CRM

Centralna baza danych osobowych w jurXpert umożliwia szybki dostęp do klientów, stron przeciwnych, pracowników oraz innych osób powiązanych z prowadzonymi sprawami. Dodatkowo CRM integruje się z pocztą elektroniczną i połączeniami telefonicznymi wykonywanymi z aplikacji

Bezpieczeństwo

Baza danych oraz funkcjonalności jurXpert chronione są przed nieautoryzowanym dostępem poprzez wielostopniowy bardzo rozbudowany system uprawnień nadawany poszczególnym grupom użytkowników bądź pojedynczym użytkownikom. Dane transferowane poprzez łącza internetowe są szyfrowane.

Copyright © ACP IT Solutions Polska Sp. z o.o.

Design & Development ACP IT Solutions Polska Sp. z o.o.