jurXpert PANEL KLIENTA

Wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu Klientów kancelarii prawnych ACP IT Solutions Polska zrealizowała internetowy dostęp dla KLIENTÓW do ich spraw prowadzony przez kancelarię o nazwie jurXpert PANEL KLIENTA. Funkcjonalność jurXpert PANEL KLIENTA zrealizowana została przy użyciu technologii zastosowanej w aplikacji jurXpert REMOTE pozwalającej na szybką komunikację z bazą danych poprzez łącze internetowe. Narzędzie jurXpert PANEL KLIENTA umożliwi Klientom kancelarii dostęp do wybranych elementów własnych spraw, które prowadzi dla nich kancelaria. Prostota i funkcjonalność jurXpert PANEL KLIENTA wyposażony jest w łatwy oraz intuicyjny interfejs użytkownika. Osoby, które będą korzystać z PANELU KLIENTA mogą rozpocząć pracę praktycznie po kilkunastominutowym szkoleniu przeprowadzonym przez pracownika kancelarii bądź pracownika ACP IT. Bezpieczeństwo Poprzez szyfrowane połączenie z serwerem kancelarii jurXpert PANEL KLIENTA zapewnia niezbędne bezpieczeństwo Państwa danych oraz pewność, że osoby nieautoryzowane nie będą miały dostępu do informacji, które są przeznaczone tylko dla Klientów kancelarii. Funkcjonalność jurXpert PANEL KLIENTA umożliwia elektroniczny dostęp do informacji spraw prowadzonych przez kancelarię dla Klienta takich jak:

  • Lista spraw Klienta prowadzonych w kancelarii,
  • Czynności wykonane w ramach danej sprawy,
  • Dokumenty powiązane z czynnościami w danej sprawie,
  • Terminy dotyczące danej sprawy,
  • Notatki zapisane w danej sprawie.

W aplikacji jurXpert pracownicy kancelarii dysponują informacją, kiedy Klient przeglądał dane akta sprawy wykorzystując PANEL KLIENTA. Dzięki jurXpert PANEL KLIENTA kancelaria przyśpieszy wymianę istotnych informacji z Klientem odciążając tradycyjne sposoby komunikacji (np. rozmowy telefoniczne). Pozwala to zmniejszyć nakład pracy po stronie kancelarii, gdyż zarządzanie kontaktami z Klientem realizowane jest w znacznym stopniu poprzez PANEL KLIENTA. Klient dysponujący elektronicznym dostępem do swoich spraw w zdecydowanie mniejszym stopniu obciąża pracowników kancelarii, którzy zaoszczędzony czas mogą wykorzystać na prace merytoryczną. PANEL KLIENTA umożliwi nową jakość obsługi klienta przez kancelarię. W jurXpert PANEL KLIENTA:

  • Kancelaria nadaje Klientowi ilość aktywnych sesji do logowania się w PANELU KLIENTA;
  • Transferowane dane pomiędzy Kancelarią a Klientem są automatycznie szyfrowane i w związku z tym łącze Klienta nie wymaga instalacji dodatkowych zabezpieczeń jak np. VPN;
  • Klient ma dostęp tylko i wyłącznie do własnych spraw prowadzonych przez kancelarię;
  • Klient kancelarii ma dostęp do danych poprzez PANEL KLIENTA w trybie „TYLKO DO ODCZYTU”.