jurXpert PANEL KLIENTA

Wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu Klientów kancelarii prawnych ACP IT Solutions Polska zrealizowała internetowy dostęp dla KLIENTÓW do ich spraw prowadzony przez kancelarię o nazwie jurXpert PANEL KLIENTA. Funkcjonalność jurXpert PANEL KLIENTA zrealizowana została przy użyciu technologii zastosowanej w aplikacji jurXpert REMOTE pozwalającej na szybką komunikację z bazą danych poprzez łącze internetowe. Narzędzie jurXpert PANEL KLIENTA umożliwi Klientom kancelarii dostęp do wybranych elementów własnych spraw, które prowadzi dla nich kancelaria. Prostota i funkcjonalność jurXpert PANEL KLIENTA wyposażony jest w łatwy oraz intuicyjny interfejs użytkownika. Osoby, które będą korzystać z PANELU KLIENTA mogą rozpocząć pracę praktycznie po kilkunastominutowym szkoleniu przeprowadzonym przez pracownika kancelarii bądź pracownika ACP IT. Bezpieczeństwo Poprzez szyfrowane połączenie z serwerem kancelarii jurXpert PANEL KLIENTA zapewnia niezbędne bezpieczeństwo Państwa danych oraz pewność, że osoby nieautoryzowane nie będą miały dostępu do informacji, które są przeznaczone tylko dla Klientów kancelarii. Funkcjonalność jurXpert PANEL KLIENTA umożliwia elektroniczny dostęp do informacji spraw prowadzonych przez kancelarię dla Klienta takich jak:

  • Lista spraw Klienta prowadzonych w kancelarii,
  • Czynności wykonane w ramach danej sprawy,
  • Dokumenty powiązane z czynnościami w danej sprawie,
  • Terminy dotyczące danej sprawy,
  • Notatki zapisane w danej sprawie.

W aplikacji jurXpert pracownicy kancelarii dysponują informacją, kiedy Klient przeglądał dane akta sprawy wykorzystując PANEL KLIENTA. Dzięki jurXpert PANEL KLIENTA kancelaria przyśpieszy wymianę istotnych informacji z Klientem odciążając tradycyjne sposoby komunikacji (np. rozmowy telefoniczne). Pozwala to zmniejszyć nakład pracy po stronie kancelarii, gdyż zarządzanie kontaktami z Klientem realizowane jest w znacznym stopniu poprzez PANEL KLIENTA. Klient dysponujący elektronicznym dostępem do swoich spraw w zdecydowanie mniejszym stopniu obciąża pracowników kancelarii, którzy zaoszczędzony czas mogą wykorzystać na prace merytoryczną. PANEL KLIENTA umożliwi nową jakość obsługi klienta przez kancelarię. W jurXpert PANEL KLIENTA:

  • Kancelaria nadaje Klientowi ilość aktywnych sesji do logowania się w PANELU KLIENTA;
  • Transferowane dane pomiędzy Kancelarią a Klientem są automatycznie szyfrowane i w związku z tym łącze Klienta nie wymaga instalacji dodatkowych zabezpieczeń jak np. VPN;
  • Klient ma dostęp tylko i wyłącznie do własnych spraw prowadzonych przez kancelarię;
  • Klient kancelarii ma dostęp do danych poprzez PANEL KLIENTA w trybie „TYLKO DO ODCZYTU”.

Podążaj za Nami

                    

Dowiedz się więcej

Timesheet

Prosta i wygodna możliwość zapisu czasu pracy jest niezbędna dla każdego pracownika kancelarii. jurXpert daje użytkownikowi do dyspozycji intuicyjne narzędzie w postaci notatnika czynności, za pomocą, którego można bardzo szybko zarejestrować czynność wykonaną dla Klienta.

DMS

Moduł Document Management System wprowadza w jurXpert automatyczne nazewnictwo, klasyfikację, kategoryzowanie i indeksowanie dokumentów oraz reguluje dostęp do plików. Dzięki tej funkcjonalności użytkownik redukuje pracochłonny proces wyszukiwania dokumentów i otrzymuje błyskawicznie pożądany wynik.

Terminarz

Zintegrowany terminarz w jurXpert stanowi bardzo ważny element wspomagający zarządzanie czasem pracowników kancelarii. Dzięki tej funkcji użytkownik może zarządzać własnym terminarzem, koordynować terminy innych osób, przydzielać i potwierdzać zadania oraz korzystać z przypomnień.

Analiza menedżerska

Raporty menedżerskie w jurXpert pozwalają osobom odpowiedzialnym za zarządzanie kancelarią na uzyskanie wnikliwych a zarazem przejrzystych zestawień związanych m.in. z obrotem wygenerowanym przez kancelarię, sprawdzeniem efektywności pracowników czy podziału zysku pomiędzy wspólnikami.

CRM

Centralna baza danych osobowych w jurXpert umożliwia szybki dostęp do klientów, stron przeciwnych, pracowników oraz innych osób powiązanych z prowadzonymi sprawami. Dodatkowo CRM integruje się z pocztą elektroniczną i połączeniami telefonicznymi wykonywanymi z aplikacji

Bezpieczeństwo

Baza danych oraz funkcjonalności jurXpert chronione są przed nieautoryzowanym dostępem poprzez wielostopniowy bardzo rozbudowany system uprawnień nadawany poszczególnym grupom użytkowników bądź pojedynczym użytkownikom. Dane transferowane poprzez łącza internetowe są szyfrowane.

Copyright © ACP IT Solutions Polska Sp. z o.o.

Design & Development ACP IT Solutions Polska Sp. z o.o.