jurXpert SMALL OFFICE

Wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu mniejszych oraz rozwijających się kancelarii prawnych przygotowaliśmy pakiet startowy systemu jurXpert o nazwie SMALL OFFICE.

Pakiet SMALL OFFICE składa się z jednego stanowiska administracyjnego w postaci aplikacji jurXpert PROFESSIONAL, które umożliwia zarządzanie kancelarią w zakresie administracyjno / finansowo / biznesowymi oraz z odpowiedniej ilości licencji aplikacji jurXpert REMOTE jako stanowisk do pracy merytorycznej prawników.

Dzięki takiemu pakietowemu rozwiązaniu Państwa Kancelaria otrzymuje bardzo funkcjonalny oraz elastyczny system na start na BARDZO DOGODNYCH WARUNKACH zarówno pod względem ceny zakupu jak i czasu wdrożenia. Oferta cenowo-wdrożeniowa pakietu SMALL OFFICE została specjalnie dopasowana do możliwości mniejszych i rozwijających się kancelarii.

Wraz z rozwojem i wzrostem wymagań kancelarii ACP IT daje możliwość szybkiego i bardzo korzystnego przejścia z pakietu SMALL OFFICE do wyższej wersji systemu jurXpert np. PROFESSIONAL czy BUSSINESS.

Stanowisko administracyjne oferuje kancelarii następujące funkcjonalności:

  • Administracja oraz zarządzanie użytkownikami i uprawnieniami systemu (bardzo szeroki zakres);
  • Wygodne zarządzanie elektronicznymi aktami sprawy;
  • Zintegrowana baza danych osobowych;
  • Przejrzysta historia spraw w postaci repertorium;
  • Szybki i łatwy zapis czasu pracy;
  • Rozliczanie według stawek godzinowych, ryczałtów oraz ryczałtów z limitem godzin;
  • Generowanie faktur oraz innych dokumentów dla klienta w tym w obcych walutach;
  • Proste i szybkie zarządzanie dokumentami, wersjonowanie dokumentów;
  • Przejrzysty kalendarz z terminami, zadaniami oraz automatycznym przypominaniem;
  • Wygodny system notatek;
  • Kilkadziesiąt raportów menedżerskich;
  • Możliwość przyporządkowywania dowolnych dokumentów poprzez specjalny folder (Magic Folder);
  • Edytowalne definicje i rodzaje terminów, czynności, wydatków i spraw;
  • Zintegrowana baza sądów;
  • Możliwość generowania i zapisywania dokumentów PDF

Stanowisko do pracy merytorycznej w postaci aplikacji jurXpert REMOTE posiadające bardzo intuicyjny interfejs pozwala na szybką pracę z aktami spraw, zapisem czasu pracy, listą terminów oraz notatkami w kancelarii, a także poza biurem przez Internet. Stanowisko merytoryczne oferuje następujące funkcjonalności:

 

  • Prosty intuicyjny interfejs użytkownika;
  • Łatwa praca oraz zarządzanie elektronicznymi aktami sprawy;
  • Dostęp do zintegrowanej bazy danych osobowych;
  • Szybki i łatwy zapis czasu pracy na kilku poziomach;
  • Przejrzysta lista terminów dla każdego pracownika z terminami i zadaniami;
  • Wygodna praca z dokumentami, dostęp do dokumentów kancelarii z poza biura przez Internet;
  • Dostęp do bazy danych jurXpert przez Internet;
  • Bezpieczeństwo przy pracy przez Internet poprzez szyfrowanie danych;
  • Minimalna ilość szkoleń.

Podążaj za Nami

                    

Dowiedz się więcej

Timesheet

Prosta i wygodna możliwość zapisu czasu pracy jest niezbędna dla każdego pracownika kancelarii. jurXpert daje użytkownikowi do dyspozycji intuicyjne narzędzie w postaci notatnika czynności, za pomocą, którego można bardzo szybko zarejestrować czynność wykonaną dla Klienta.

DMS

Moduł Document Management System wprowadza w jurXpert automatyczne nazewnictwo, klasyfikację, kategoryzowanie i indeksowanie dokumentów oraz reguluje dostęp do plików. Dzięki tej funkcjonalności użytkownik redukuje pracochłonny proces wyszukiwania dokumentów i otrzymuje błyskawicznie pożądany wynik.

Terminarz

Zintegrowany terminarz w jurXpert stanowi bardzo ważny element wspomagający zarządzanie czasem pracowników kancelarii. Dzięki tej funkcji użytkownik może zarządzać własnym terminarzem, koordynować terminy innych osób, przydzielać i potwierdzać zadania oraz korzystać z przypomnień.

Analiza menedżerska

Raporty menedżerskie w jurXpert pozwalają osobom odpowiedzialnym za zarządzanie kancelarią na uzyskanie wnikliwych a zarazem przejrzystych zestawień związanych m.in. z obrotem wygenerowanym przez kancelarię, sprawdzeniem efektywności pracowników czy podziału zysku pomiędzy wspólnikami.

CRM

Centralna baza danych osobowych w jurXpert umożliwia szybki dostęp do klientów, stron przeciwnych, pracowników oraz innych osób powiązanych z prowadzonymi sprawami. Dodatkowo CRM integruje się z pocztą elektroniczną i połączeniami telefonicznymi wykonywanymi z aplikacji

Bezpieczeństwo

Baza danych oraz funkcjonalności jurXpert chronione są przed nieautoryzowanym dostępem poprzez wielostopniowy bardzo rozbudowany system uprawnień nadawany poszczególnym grupom użytkowników bądź pojedynczym użytkownikom. Dane transferowane poprzez łącza internetowe są szyfrowane.

Copyright © ACP IT Solutions Polska Sp. z o.o.

Design & Development ACP IT Solutions Polska Sp. z o.o.