Opinie Klientów

Tomasz Grzybkowski
Adwokat

Przez kilka lat szukaliśmy programu do skutecznego i pewnego zarządzania kancelarią. System jurXpert spełnia wszelkie nasze oczekiwania. Jest prosty w obsłudze , pewny w działaniu , skuteczny w zarządzaniu. Został zaakceptowany bez kłopotów przez 25 partnerów i pracowników kancelarii. Dzięki jurXpert mamy elektroniczne kopie wszystkich dokumentów i czynności wykonywanych w kancelarii. Wdrożenie sytemu nie było kłopotliwe , chwalą go nasi informatycy . Dzięki systemowi jurXpert nie zwiększa się ilość pracowników sekretariatów , pracowników pomocniczych , zaś kancelaria stale się powiększa. System chwalą też nasi klienci mający szybką i skuteczną informację o prowadzonych przez nas sprawach. Na co dzień ujmuje nas miły kontakt z pracownikami ACP-IT. Nie wyobrażamy sobie funkcjonowania naszej kancelarii bez tego systemu , zaś dzięki niemu rośnie też nasza renoma i nasze zyski.

 

Robert Wtorek
Radca prawny
Ślązak, Zapiór i Wspólnicy Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych Spółka Komandytowa

W zakresie stosowania w Kancelarii systemu informatycznego istotne znaczenie ma, poza zakresem funkcjonalnym programu, również oferowane przez dostawcę systemu wsparcie techniczne dla użytkowników. Na podstawie zawartej umowy, pracownicy ACP-IT Solutions Polska wspierają nas w codziennej pracy z aplikacjami jurXpert oraz jurXpert Remote – w sposób szybki i skuteczny rozwiązują pojawiające się zagadnienia i problemy tym samym wspomagają wykorzystanie systemu na wysokim poziomie.

 

Marcin Radomski
Radca prawny

Dzięki precyzyjnej i szybkiej rejestracji wykonywanych czynności w systemie jurXpert możliwa jest dokładna i pełna ewidencja czasu przepracowanego dla Klientów. Wykorzystywanie jurXpert przekłada się dodatnio na odpowiednio właściwą wartość wystawianych przez Kancelarię faktur.

 

Jarosław Ostrowski
Radca prawny, doradca podatkowy, wspólnik zarządzający

Wdrożenie w Kancelarii modułu jurXpert Biblioteka wraz z importem danych dotyczących prowadzonych spraw do Biblioteki dało Kancelarii nową możliwość szybszego i dokładniejszego ewidencjonowania oraz kontroli przepływu fizycznych teczek z aktami spraw. Moduł ten ponadto pozwala na zaopatrywanie papierowych akt w generowane kody kreskowe, co bardzo ułatwia pracownikom Kancelarii odnalezienie i identyfikację papierowych akt Klienta.

 

Adam Pawluć
Radca prawny

Po 2 latach używania aplikacji do wspomagania pracy Kancelarii innego dostawcy zdecydowałem się na wdrożenie programu jurXpert. Powodem decyzji o zmianie oprogramowania był zbyt ubogi zakres funkcjonalny poprzedniego rozwiązania oraz nie wystarczająca obsługa serwisowa ze strony dostawcy. Funkcjonalność jurXpert w wersji Bussines spełnia całkowicie moje wymagania, wdrożenie włącznie z migracją danych przebiegło bez zastrzeżeń zaś jakość opieki serwisowej ze strony ACP-IT jest na oczekiwanym wysokim poziomie.

 

Andrzej Makuliński
Partner Zarządzający Kancelarii Radców Prawnych i Adwokatów PROKURENT

Pod niniejszym linkiem znajduje się obszerna referencja Partnera Zarządzającego Kancelarii Radców Prawnych i Adwokatów PROKURENT Andrzeja Makulińskiego

 

Beata Rodzoch
Finance and Administrative Director
LDS Łazewski Depo i Wspólnicy Spółka Komandytowa

Specyfika pracy kancelarii patentowej wymaga zastosowania odpowiednio przystosowanego systemu informatycznego. Firma ACP-IT podeszła do naszych oczekiwań w sposób bardzo elastyczny i w ramach współpracy z naszymi pracownikami merytorycznymi przystosowała aplikację jurXpert do biznesowych wymagań kancelarii. Począwszy od wdrożenia systemu jurXpert w kancelarii w styczniu 2011 roku prowadzimy z firmą ACP-IT aktywną współpracę w zakresie automatyzacji kolejnych obszarów funkcjonowania kancelarii.

 

Paweł Kowalczyk
Adwokat

Program jurXpert wybrałem spośród innych konkurencyjnych programów. Mając doświadczenie pracy na takich programach w kancelariach sieciowych, wiedziałem co może być mi potrzebne i czego szukam dla prowadzonej przeze mnie kancelarii indywidualnej. Program jurXpert spełnia moje oczekiwania. Uporządkował obieg dokumentów Kancelarii i wydatnie ułatwił pracę całego zespołu. Pozwala mi także na ocenę pracy poszczególnych prawników. Dzięki programowi prawnicy są w stanie korzystać z wewnętrznych zasobów Kancelarii z dowolnego miejsca. Ułatwia to pracę poza biurem Kancelarii. Program wymaga także by rozliczenia z Klientami były skrupulatne. Przekłada się to na rzeczywistą wysokość wystawianych faktur. Program uprościł jednocześnie procedury rozliczeń z klientami co ułatwia stronę organizacyjną funkcjonowania Kancelarii.

 

Agnieszka Binasik
Radca prawny, partner

Pod niniejszym linkiem znajduje się referencja Pani Agnieszki Binasik – Radcy Prawnego, Partnera kancelarii JGA.

 

Mirosław Słomian
CFO
Doradztwo Podatkowe WTS&SAJA Sp. z o.o.

Współpracę z ACP-IT rozpoczęliśmy w lipcu 2012 roku. Po krótkim przeszkoleniu pracownicy mogli używać najważniejszych funkcji programu, co pozwoliło nam szybko zbierać informację o realizacji zleceń oraz uporządkować zarządzanie dokumentami. Używamy za równo pełnej wersji programu jurXpert jak i wersji jurXpert Remote. Najważniejsze jest to, że obie wersje działają zgodnie z ich opisem. Wdrażałem już wiele różnych programów księgowych i MRP to, co wyróżnia wdrożenie aplikacji jurXpert to bardzo dobra współpraca z firmą ACP-IT. Drobne zmiany w programie są bardzo efektywnie wdrażane a wsparcie jest dostępne cały czas w ustalonych godzinach. ACP-IT jest otwarta na zmiany i sugestie w efekcie współpraca układa się bardzo dobrze. Mam nadzieję, że w ich pracy nic się nie zmieni.

 

Katarzyna Libiszowska
Kierownik Biura
RACZKOWSKI PARUCH sp. k.

Specyfika pracy każdej kancelarii prawnej wymaga zastosowania takiego systemu informatycznego, który – choć uniwersalny, jako system – byłby przystosowany do jej szczególnych potrzeb i wymagań. Firma ACP-IT oferując nam system jurXpert uwzględniła indywidualne potrzeby naszej kancelarii i jej oczekiwania, proponując dostosowanie istniejących rozwiązań do wymagań biznesowych kancelarii. Program jurXpert ma bardzo szeroką funkcjonalność, i przy wdrożeniu wymaga pomocy technicznej, szkoleń i nadzoru ze strony dostawcy. Od momentu wdrożenia systemu jurXpert w styczniu 2014 roku, pracownicy firmy ACP-IT pozostają z nami w stałym kontakcie, zapewniając serwis, dostępność, wykazując się wiedzą zarówno na temat oprogramowania i jego stosowania jak również na temat możliwości jego dalszego przystosowania do naszych potrzeb w zakresie automatyzacji kolejnych obszarów funkcjonowania kancelarii. Cenimy sobie ich profesjonalizm, szybkość i dogodność rozwiązywania problemów i udzielania odpowiedzi, a poza wszystkim – zawsze miły kontakt.

 

Krzysztof Lange
Radca prawny

Zespół Kancelarii składający się z sześciorga prawników korzysta z programu jurXpert począwszy od listopada 2015 r. Dotychczasowe doświadczenia w pracy z programem są jednoznaczne. jurXpert okazał się rewolucyjnym rozwiązaniem, jednym z decydujących o rozwoju Kancelarii. Bez cienia przesady można stwierdzić, że na dzień dzisiejszy, bez programu nie da się wyobrazić sobie dalszego funkcjonowania biura. Program, dzięki wielu funkcjom, w sposób przejrzysty zarówno dla prawników, jak i klientów umożliwia kompleksowe zarządzanie sprawami prowadzonymi przez Kancelarię zarówno w kontekście poszczególnych czynności w danej sprawie, jak i syntetycznego spojrzenia na prowadzone działania w wymiarze generalnym. jurXpert daje również świetne możliwości analityczne pozwalające na sprawne zarządzanie biznesem i ryzykiem jego prowadzenia. W imieniu własnym oraz Zespołu mogę zdecydowanie zarekomendować korzystanie z programu, jako narzędzia absolutnie niezbędnego w aktualnych realiach prowadzenia biznesu prawniczego.

 

Robert Ratajczak
Ratajczak Mańkowski Adwokaci Radcowie Prawni Spółka Cywilna

jurXpert jest doskonałym narzędziem wspomagającym zarządzanie kancelarią. Mnogość opcji oraz bogata funkcjonalność powodują, że każda kancelaria jest w stanie w sposób pełny i przystosowany do swoich potrzeb wykorzystać jego zalety.
Istotną cechą jurXperta jest mocno rozbudowany system ewidencji czasu pracy pracowników, z uwzględnieniem aspektu finansowego, co z kolei umożliwia pozyskanie istotnej wiedzy odnośnie tego ile kancelaria zarabia na poszczególnych usługach, co jest informacją kluczową.
jurXpert niewątpliwie jest jednym z filarów, na jakich wsparta jest kancelaria Ratajczak Mańkowski i na dzień dzisiejszy brak tego narzędzia byłby dużym utrudnieniem w codziennym funkcjonowaniu kancelarii.

 

Tomasz Babecki
Radca prawny

System jurXpert w znaczący sposób ułatwił organizację Kancelarii, zarówno pod względem pracy z dokumentacją, jak i kontaktu z Klientem. Program pozwala na szybkie przeszukiwanie i szeregowanie dokumentów, kontrolę efektywności i czasu pracy, ułatwia proces fakturowania, a także jest podstawowym narzędziem do ewidencjonowania spotkań i zadań.
Firma ACP-IT pozostaje w stałym kontakcie z klientem, proponując nowe możliwości, szkolenia, oraz bardzo szybko pomaga w rozwiązywaniu bieżących trudności.
System jurXpert oraz firmę ACP-IT uważam za godną polecenia.

Podążaj za Nami

                    

Dowiedz się więcej

Timesheet

Prosta i wygodna możliwość zapisu czasu pracy jest niezbędna dla każdego pracownika kancelarii. jurXpert daje użytkownikowi do dyspozycji intuicyjne narzędzie w postaci notatnika czynności, za pomocą, którego można bardzo szybko zarejestrować czynność wykonaną dla Klienta.

DMS

Moduł Document Management System wprowadza w jurXpert automatyczne nazewnictwo, klasyfikację, kategoryzowanie i indeksowanie dokumentów oraz reguluje dostęp do plików. Dzięki tej funkcjonalności użytkownik redukuje pracochłonny proces wyszukiwania dokumentów i otrzymuje błyskawicznie pożądany wynik.

Terminarz

Zintegrowany terminarz w jurXpert stanowi bardzo ważny element wspomagający zarządzanie czasem pracowników kancelarii. Dzięki tej funkcji użytkownik może zarządzać własnym terminarzem, koordynować terminy innych osób, przydzielać i potwierdzać zadania oraz korzystać z przypomnień.

Analiza menedżerska

Raporty menedżerskie w jurXpert pozwalają osobom odpowiedzialnym za zarządzanie kancelarią na uzyskanie wnikliwych a zarazem przejrzystych zestawień związanych m.in. z obrotem wygenerowanym przez kancelarię, sprawdzeniem efektywności pracowników czy podziału zysku pomiędzy wspólnikami.

CRM

Centralna baza danych osobowych w jurXpert umożliwia szybki dostęp do klientów, stron przeciwnych, pracowników oraz innych osób powiązanych z prowadzonymi sprawami. Dodatkowo CRM integruje się z pocztą elektroniczną i połączeniami telefonicznymi wykonywanymi z aplikacji

Bezpieczeństwo

Baza danych oraz funkcjonalności jurXpert chronione są przed nieautoryzowanym dostępem poprzez wielostopniowy bardzo rozbudowany system uprawnień nadawany poszczególnym grupom użytkowników bądź pojedynczym użytkownikom. Dane transferowane poprzez łącza internetowe są szyfrowane.

Copyright © ACP IT Solutions Polska Sp. z o.o.

Design & Development ACP IT Solutions Polska Sp. z o.o.