jurXpert PION PRAWNY

Współpraca ACP IT Solutions Polska z pionami prawnymi dużych firm korporacyjnych pozwoliła na stworzenie wersji jurXpert PION PRAWNY. Ta wersja programu przeznaczona jest dla wewnętrznych działów prawnych firm, gdzie istnieje potrzeba posiadania narzędzia pozwalającego na obsługę procesów związanych m.in. ze sporządzaniem opinii prawnych oraz prowadzeniem spraw sądowych i regulacyjnych.

jurXpert PION PRAWNY dopasowuje się do specyficznych wymogów pracy wewnętrznych działów prawnych przedsiębiorstw. Funkcjonalności zawarte w nim pozwalają na pełną kontrolę i organizację pracy. Pracując z wersją jurXpert PION PRAWNY pracownicy otrzymują m.in. bazę klientów wewnętrznych oraz zewnętrznych w postaci zintegrowanego CRM, ewidencję spraw klientów oraz zautomatyzowaną rejestrację czynności wykonywanych w ramach danej sprawy z możliwością łączenia z dokumentami. Kolejnym kluczowym elementem jest w pełni zintegrowany terminarz pionu prawnego wraz z indywidualnymi kalendarzami poszczególnych pracowników i przypomnieniami.

Ogromną zaletą jurXpert PION PRAWNY jest wbudowany system zarządzania dokumentami jurXpert DMS.

 

Podążaj za Nami

                    

Dowiedz się więcej

Timesheet

Prosta i wygodna możliwość zapisu czasu pracy jest niezbędna dla każdego pracownika kancelarii. jurXpert daje użytkownikowi do dyspozycji intuicyjne narzędzie w postaci notatnika czynności, za pomocą, którego można bardzo szybko zarejestrować czynność wykonaną dla Klienta.

DMS

Moduł Document Management System wprowadza w jurXpert automatyczne nazewnictwo, klasyfikację, kategoryzowanie i indeksowanie dokumentów oraz reguluje dostęp do plików. Dzięki tej funkcjonalności użytkownik redukuje pracochłonny proces wyszukiwania dokumentów i otrzymuje błyskawicznie pożądany wynik.

Terminarz

Zintegrowany terminarz w jurXpert stanowi bardzo ważny element wspomagający zarządzanie czasem pracowników kancelarii. Dzięki tej funkcji użytkownik może zarządzać własnym terminarzem, koordynować terminy innych osób, przydzielać i potwierdzać zadania oraz korzystać z przypomnień.

Analiza menedżerska

Raporty menedżerskie w jurXpert pozwalają osobom odpowiedzialnym za zarządzanie kancelarią na uzyskanie wnikliwych a zarazem przejrzystych zestawień związanych m.in. z obrotem wygenerowanym przez kancelarię, sprawdzeniem efektywności pracowników czy podziału zysku pomiędzy wspólnikami.

CRM

Centralna baza danych osobowych w jurXpert umożliwia szybki dostęp do klientów, stron przeciwnych, pracowników oraz innych osób powiązanych z prowadzonymi sprawami. Dodatkowo CRM integruje się z pocztą elektroniczną i połączeniami telefonicznymi wykonywanymi z aplikacji

Bezpieczeństwo

Baza danych oraz funkcjonalności jurXpert chronione są przed nieautoryzowanym dostępem poprzez wielostopniowy bardzo rozbudowany system uprawnień nadawany poszczególnym grupom użytkowników bądź pojedynczym użytkownikom. Dane transferowane poprzez łącza internetowe są szyfrowane.

Copyright © ACP IT Solutions Polska Sp. z o.o.

Design & Development ACP IT Solutions Polska Sp. z o.o.