ZINTEGROWANA TELEFONIA

Nowoczesny moduł Zintegrowana Telefonia umożliwia zintegrowanie programu jurXpert z centralą telefoniczną kancelarii lub pionu prawnego za pomocą interfejsu TAPI2. Dzięki temu wybieraniem numerów i odbieraniem rozmów można sterować bezpośrednio z programu za pomocą Menadżera Komunikacji. W momencie odbierania rozmowy program automatycznie na podstawie numeru dzwoniącego wyświetla informacje o dzwoniącej osobie. Dodatkowo można również automatycznie wyświetlać listę akt spraw, które dotyczą danej osoby lub firmy oraz czas trwania rozmowy. Pozwala to w prosty i szybki sposób zapisać (z przeprowadzonej rozmowy) nową czynność, notatkę, utworzyć dokument lub otworzyć akta sprawy, które dotyczą dzwoniącego kontrahenta.

Aby wykonać połączenie do osoby zapisanej w bazie CRM wystarczy w dowolnym oknie (np. w aktach sprawy) po kliknięciu prawym przyciskiem na jej dane wybrać opcję „zadzwoń”. Automatycznie uruchomiony zostanie Menadżer Komunikacji z wybraną osobą, jako adresatem połączenia i jego danymi adresowymi. Aby nawiązać połączenie wystarczy wybrać ikonę słuchawki. Program zapisuję historię wszystkich rozmów wychodzących i przychodzących. Dodatkowo, jeśli np. nie było nas w biurze i nie mogliśmy odebrać telefonu, jurXpert automatycznie zapisuje takie zdarzenia.

Wykonywanie połączeń do sądów

Dodatkowo w jurXpert istnieje możliwość wykonywania połączeń telefonicznych bezpośrednio z programu do sądów zapisanych w bazie danych.

 

Podążaj za Nami

                    

Dowiedz się więcej

Timesheet

Prosta i wygodna możliwość zapisu czasu pracy jest niezbędna dla każdego pracownika kancelarii. jurXpert daje użytkownikowi do dyspozycji intuicyjne narzędzie w postaci notatnika czynności, za pomocą, którego można bardzo szybko zarejestrować czynność wykonaną dla Klienta.

DMS

Moduł Document Management System wprowadza w jurXpert automatyczne nazewnictwo, klasyfikację, kategoryzowanie i indeksowanie dokumentów oraz reguluje dostęp do plików. Dzięki tej funkcjonalności użytkownik redukuje pracochłonny proces wyszukiwania dokumentów i otrzymuje błyskawicznie pożądany wynik.

Terminarz

Zintegrowany terminarz w jurXpert stanowi bardzo ważny element wspomagający zarządzanie czasem pracowników kancelarii. Dzięki tej funkcji użytkownik może zarządzać własnym terminarzem, koordynować terminy innych osób, przydzielać i potwierdzać zadania oraz korzystać z przypomnień.

Analiza menedżerska

Raporty menedżerskie w jurXpert pozwalają osobom odpowiedzialnym za zarządzanie kancelarią na uzyskanie wnikliwych a zarazem przejrzystych zestawień związanych m.in. z obrotem wygenerowanym przez kancelarię, sprawdzeniem efektywności pracowników czy podziału zysku pomiędzy wspólnikami.

CRM

Centralna baza danych osobowych w jurXpert umożliwia szybki dostęp do klientów, stron przeciwnych, pracowników oraz innych osób powiązanych z prowadzonymi sprawami. Dodatkowo CRM integruje się z pocztą elektroniczną i połączeniami telefonicznymi wykonywanymi z aplikacji

Bezpieczeństwo

Baza danych oraz funkcjonalności jurXpert chronione są przed nieautoryzowanym dostępem poprzez wielostopniowy bardzo rozbudowany system uprawnień nadawany poszczególnym grupom użytkowników bądź pojedynczym użytkownikom. Dane transferowane poprzez łącza internetowe są szyfrowane.

Copyright © ACP IT Solutions Polska Sp. z o.o.

Design & Development ACP IT Solutions Polska Sp. z o.o.