Jest to wersja programu docelowo skierowana dla kancelarii, które potrzebują intuicyjnego i elastycznego narzędzia do wspomagania codziennej pracy. jurXpert PROFESSIONAL wyposażony jest w niezbędne funkcjonalności wydajnie wspierające i redukujące czas wykonywanych czynności, co podnosi komfort pracy oraz znacznie przyśpiesza realizację zleceń. Dodatkowo jurXpert PROFESSIONAL jako zaawansowane narzędzie wspomagające zarządzanie i analitykę daje możliwość szerokiej analizy menadżerskiej, rozbudowanego workflow oraz kontrolingu kosztów w kancelarii.
jurXpert PROFESSIONAL to:
- Wygodne zarządzanie elektronicznymi aktami sprawy
- Przejrzysta historia akt sprawy w postaci repertorium
- Zintegrowana baza danych osobowych CRM
- Szybki i łatwy zapis czasu pracy
- Rozliczanie według stawek godzinowych, ryczałtów oraz ryczałtów z limitem godzin
- Możliwość definiowania stawek godzinowych na poziomach: pracownik, klient, sprawa, czynność
- Generowanie faktur oraz innych dokumentów dla klienta, kalkulator rat stawek i odsetek
- Proste i szybkie zarządzanie dokumentami, wersjonowanie dokumentów
- Przejrzysty kalendarz dla każdego pracownika z terminami, zadaniami oraz automatycznym przypominaniem
- Wygodny system notatek
- Kilkadziesiąt raportów menedżerskich
- Budżety godzinowe dla pracowników oraz raporty z nimi związane
- Rozliczanie wspólników
- Prowadzenie spraw sądowych – możliwość zapisu dowolnej ilości roszczeń z parametrami do naliczania odsetek, automatyczne generowanie formularzy sądowych
- Proste przyporządkowywanie dokumentów do terminów, czynności i akt sprawy
- Możliwość przyporządkowywania dowolnych dokumentów do akt sprawy poprzez specjalny folder (Magic Folder)
- Automatyczne nazywanie dokumentów wg ustawień z konfiguracji
- Bardzo szeroki system uprawnień dla użytkowników
- Edytowalne definicje i rodzaje terminów, czynności, wydatków i akt
- Zintegrowana baza sądów
- Pełna wielowalutowość w programie i możliwość prowadzenia poszczególnych spraw w danej walucie
- Możliwość generowania w programie i zapisywania dokumentów PDF