jurXpert REMOTE

Wersja programu jurXpert REMOTE jest narzędziem skierowanym do kancelarii bądź pionów prawnych, dla których niezbędny jest zdalny dostęp do bazy danych jurXpert, czyli praca w domu, podróży, czy siedzibie klienta. Równocześnie wersja REMOTE doskonale służy jako proste narzędzie do ewidencji czasu pracy, korzystania z bazy dokumentów oraz listy terminów do zastosowania dla pracowników pracujących wewnątrz kancelarii, gdzie jurXpert REMOTE w zakresie w/w funkcjonalności może zastąpić standardowy program jurXpert.

Dzięki uniwersalności jurXpert REMOTE prawnik może zapisywać czas pracy będąc w kancelarii lub gdziekolwiek na zewnątrz za pomocą tego samego programu.

Szybkość
Dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii programistycznych oraz bezstratnej kompresji danych stworzyliśmy narzędzie, które pozwala na komfortową pracę poprzez standardowe łącza internetowe. Kompresja danych umożliwiła osiągnięcie nawet dziesięciokrotnie szybszego przesyłania danych w porównaniu do tradycyjnych programów.

Bezpieczeństwo
Poprzez szyfrowane połączenie z serwerem kancelarii bądź pionu prawnego jurXpert REMOTE zapewnia niezbędne bezpieczeństwo Państwa danych oraz pewność, że osoby nieautoryzowane nie będą miały dostępu do informacji, które są przeznaczone tylko dla Państwa firmy.

Prostota i funkcjonalność
Wyposażona w bardzo podobny interfejs jak standardowy program jurXpert wersja REMOTE jest jeszcze bardziej przejrzysta i intuicyjna. Osoby, które już znają jurXpert będą mogły rozpocząć pracę praktycznie od zaraz, natomiast nowi użytkownicy zaczną pracować z jurXpert REMOTE już w pierwszym dniu jego użytkowania.

Funkcjonalności jurXpert REMOTE:

 

  • jurXpert REMOTE pozwala w bardzo prosty sposób zarządzać bazą danych osobowych kancelarii. Możliwe jest, więc szybkie dodawanie, edycja i wyszukiwanie osób na podstawie określonych kryteriów.
  • Wyszukiwanie akt sprawy
    w jurXpert REMOTE jest bardzo proste z pomocą kompleksowej wyszukiwarki. Wyszukiwanie po: sygnaturze, przedmiocie sprawy, kategorii akt, kliencie, prawniku, stronie przeciwnej, przedstawicielu i wielu innych kryteriach daje pełną gamę kryteriów do szybkiego wyszukiwania spraw.
  • Elektroniczne akta sprawy
    w jurXpert REMOTE są w pełni funkcjonalne i pozwalają m.in. na zapis czasu pracy bezpośrednio w sprawie, dostęp do ewidencji czynności (wraz z dołączonymi dokumentami), zarządzanie terminami.
  • Notatnik czynności
    w jurXpert REMOTE jest niezastąpionym narzędziem zapisu czasu pracy.
  • Terminarz
    w jurXpert REMOTE umożliwia pracę z terminami, zadaniami, limitami czasu, czyli ich dodawanie, edycję i usuwanie, a także przeglądanie w zależności od interesujących nas kryteriów.
  • Praca z dokumentami
    jedną z kluczowych funkcji w programie jurXpert REMOTE jest możliwość pracy z dokumentami przyporządkowanymi do akt danej sprawy, a więc z plikami znajdującymi się na serwerze kancelarii.
  • DMS
    czyli moduł szybkiego wyszukiwania pełnotekstowego w treści dokumentów znajdujących się na serwerze kancelarii.

Podążaj za Nami

                    

Dowiedz się więcej

Timesheet

Prosta i wygodna możliwość zapisu czasu pracy jest niezbędna dla każdego pracownika kancelarii. jurXpert daje użytkownikowi do dyspozycji intuicyjne narzędzie w postaci notatnika czynności, za pomocą, którego można bardzo szybko zarejestrować czynność wykonaną dla Klienta.

DMS

Moduł Document Management System wprowadza w jurXpert automatyczne nazewnictwo, klasyfikację, kategoryzowanie i indeksowanie dokumentów oraz reguluje dostęp do plików. Dzięki tej funkcjonalności użytkownik redukuje pracochłonny proces wyszukiwania dokumentów i otrzymuje błyskawicznie pożądany wynik.

Terminarz

Zintegrowany terminarz w jurXpert stanowi bardzo ważny element wspomagający zarządzanie czasem pracowników kancelarii. Dzięki tej funkcji użytkownik może zarządzać własnym terminarzem, koordynować terminy innych osób, przydzielać i potwierdzać zadania oraz korzystać z przypomnień.

Analiza menedżerska

Raporty menedżerskie w jurXpert pozwalają osobom odpowiedzialnym za zarządzanie kancelarią na uzyskanie wnikliwych a zarazem przejrzystych zestawień związanych m.in. z obrotem wygenerowanym przez kancelarię, sprawdzeniem efektywności pracowników czy podziału zysku pomiędzy wspólnikami.

CRM

Centralna baza danych osobowych w jurXpert umożliwia szybki dostęp do klientów, stron przeciwnych, pracowników oraz innych osób powiązanych z prowadzonymi sprawami. Dodatkowo CRM integruje się z pocztą elektroniczną i połączeniami telefonicznymi wykonywanymi z aplikacji

Bezpieczeństwo

Baza danych oraz funkcjonalności jurXpert chronione są przed nieautoryzowanym dostępem poprzez wielostopniowy bardzo rozbudowany system uprawnień nadawany poszczególnym grupom użytkowników bądź pojedynczym użytkownikom. Dane transferowane poprzez łącza internetowe są szyfrowane.

Copyright © ACP IT Solutions Polska Sp. z o.o.

Design & Development ACP IT Solutions Polska Sp. z o.o.